En Vanlig Dag <3

Jag sov skitlänge imorse :O Var bara sååå trött. Jag hade ju tänkt gå och sova tidigare igår men det blev det inget av :P Idag har jag inte gjort något speciellt, typ bara suttit här, MSN funkar igen, wehooow! :D
Tänkte stika till Sara en stund idag men jag tänkte på det så sent så det blev inget, far kanske imorron istället. Det skulle vara kul att ha filmkväll :P Men om jag skall orka upp måste jag nog gå och sova snart...
Just det, jag har faktist sett på MGP Nordic idag också. Tbwb var självklart skitbra men Ulrik och PelleB var bara BÄST <3 (enligt mej då xD) Jag sitter föresten ock lyssnar på vinnarlåten nu "Ulrik - En Vanlig Dag".Han var verkligen värd att vinna, sååå bra! :)
Sellan jag bloggar mitt i natten föresten xP Jag vet inte varför det alltid blir så men nu är klockan i varje fall skitmycke och jag behöver söööööömn!
See U <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0