kransbindning och dator hatning xD

Igår var vi och binda kransar till skolan, typ halva klassen, alltså för vi skall sälja dem för att få pengar in till klasskassan :) Det var faktist kiva :D Men vi fortsatte idag och blev ännu inte färdiga så det blir att jobba vidare ännu en kväll nästa vecka :P Idag dekorerade jag många pepparkakskransar i stället för att binda granriskransar... Det blir faktist rätt trist i längden dessutom är granris stickit... det är det nog inte många som vet ;P
Det var mest Emmi och jag som satt där och dekorera :)
Sen när jag kom hem startade jag på datorn. Men jag hatar den! Den är sjukt slö och sen när den entligen kom på fungerade inte msn så då blev jag tvungen att använda www.ebuddy.com istället :@ ARRG!
Den är väl så full med virus antar jag :(
Föresten var ganska många borta från skolan idag eftersom det ju var en protestdag typ, alltså alla skulle skolka för att protestera mot nedskärningen av småskolar och visserligen helt ok men det roliga var ju att de flesta nog skolkade bara för att få bli hemma utan att egentligen veta varför xD
Men nu ska här sovas. Jag börjar redan åtta imorron eftersom jag har tyska. Orkar iiint! :(
Gonatt!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0