Jag är en dålig bloggare som skall sova nu xD

Nu har jag varit i Seppälä tre dagar, det har varit kiva :) Klä på dockor (thihi, Sara eller hur att de ägd? xD), häng upp kläder, vika kläder, ordna kläder i storleksordning och massa annat med kläder... :P 
På måndan åkte vi hem med Anne men igår kom vi med tåg och idag med buss typ det som går halv åtta eller någo... sträckt på stan :P Ida var vi till och med in på Uncan men det var gläst med folk där :/

Den här datorn går mej på nerverna, det tag sjukt länge att lägga på den, i och för sej funkar den helt ok sen men guud! orka vänta liksom.
Nu måste jag sova, bussen går typ runt nio imorgon :O Fattar inte hur jag skall orka upp, jag är såå sömni nu xD
Förensten var vi via skolan igår före vi for till Ekenäs, Sara sku hämta några papper i sitt skåp :P Det var ingen bortkastad "tidigare uppstigning" för mej tycker jag :P (Sara vet varför, thihi)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0