Hello sweden! :D

jag tänckte börja blogga... vet nog inte hur de kommer att gå riktit, ja menar hur ofta kommer ja att kriva? Men jaja, jag skall försöka skriva så ofta ja kan :P. Det här me att blogga tycker jag faktist är rätt svårt, ja menar de e ju inte så kul om man bara skriver vad man gjort under dagen utan för att en blogg skall bli bra borde man ju ha med vad man tycker och tänker, men det är svårt att skriva på att bra sätt så att det inte bara låter löjlit... Man får ju se hur de går

Igår efter skolan var jag till Sara (som är världens bästa kaveri xD). Lite senare var jag med dem till Lojo. Prisma och Citymarket :D. såg en systemkamera som jag vill ha! Är såå grymt kär i den <3. Den kostar 649€ där <3
Såg en Ipod nano 16 GB som också ja vill ha men jag vill ha en turkos, där fanns bara gråa. I och för sig så kan det vara att jag skaffar en med 8 GB iställer, ja menar ja hör ju inte på sådär sjukt många låtar sammtidigt :P. Men det kommer nog inte att bli av att köpa någon av dem på länge :P. Vet inte riktigt varför.

Idag hade vi dagsverk i skolan... hade inte hittat något "jobb" så jag tvättade fönster hemma så att mamma betala det:P
Så ska vi till SVERIGE ikväll!!! :D. Jag, Sara och våra morsor skall på kryssning. Det ska bli såååå kiva! Vi kommer att va i underbara Stokholm typ 12 timmar tror jag vilket betude... shopping, shopping, shopping! :D. Jag bara ÄLSKAR Sverige, thihi :P
och så ska vi sitta där på båten och få flinproblem som vanligt xD å alla kommer tycka vi i skittröga, men de gör inget för de e vi ju kanske... xD 
Vi kommer att vara framme typ 7 på morgonen tror ja (Svensk tid). Så det kommer nog inte att vara speciellt mycke människor i rörelse först :P. Det är lite synd men vi är väl där till typ 7 på kvällen så man hinner ju nog se folk, hehe. Men dom flästa butikerna öppnar väl först nio ungefär (eller?) så jag vet inte riktit vad vi skall göra där dom två första timmarna... antagligen bara hänga någonstans eller gå omkring.
Jag är sååå glad, de kommer bli fantastiskt! och man får ju hoppas att man ser många söta killar, hehe:P. 
Men nu ska jag börja göra mig färdig och packa klart. Tåget far 20 före 6 tror jag. 
Vi kommer tillbaka på lördan men man får väl se när det blir av att skriva igen xD 
Hejdå :) (undrar va folk tycker om mitt första inlägg :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0