Sara var hit :)

Vi hade sammhällslära prov idag, sista timmen. Det gick väl okej inte inte allt för lyckat :P
Efter skolan kom Sara med hem, vi såg en film och typ babbla en massa :P Annars har jag suttit vid datorn och så har ja sett på tv. Andra Avenyn <3 de e kiva förutom att de hndlar för lite om dom yngre å bara massa om alla gammla, de e trist. Riverside som bara sänds här på internet är mycke kivogare men eftersom jag ahr så sjukt slö dator tar de aslänge att de på ett enda avsnitt så jag orkar aldrig vänta på det... :P

Föresten så skulle jag vilja ha typ... juljobb eller något, bara för att käna lite pengar att ha till Thailand. jag har frågat i Canny men dom hade redan så jag vet inte vart jag skall fråga nu. Antagligen nån mtaffär eller nått, men guud, det är skithämst att fråga för jag blir så jävla nervös...xD Jag får väl försöka endå :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0