Thihi

Aj inte några stavfel i förra inlägget va...? Sorry liksom men ja va sjukt trött :P

Igår va nice och Sara du vet varför, thihi :P

Idag ha också varit kiva dag :D Förutom att vi skrev nån finska uppsats :S och så hade jag tyska prov, blää. Men bara en dag kvar sen Prao så man slipper allt, Weee! Men på ett vis är det synd, säger int men Sara vet va ja menar, thihi :P (sellan "thihi"...)
Det skall bli såå kiva i Seppälä å i Brusaby :D

På gympan idag spela vi innebandy och vollyboll :), jag älskar de men är nog inte så där allt för bra :P
Nu har jag sett på tv, läst på finska och såklart tala med typer på msn
(Detta blev ett kort och sjukt trist inlägg, jag vet, förlåt :P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0