9 augusti idag och mina ben värker av allt flyttas :S

Jag hade planerat här för ett par dagar sedan att skriva ifatt allt så att jag äntligen kan börja blogga påriktit men har verkligen inte haft till eftersom Robin, Api och Disa flyttar till en legenhet i Karis, jag har hjälpt dem packa, bära saker, vika och sortera kläder och massa annat... Vi har hållit på konstant i två dagar, känns som vi hållit på dag som natt... Sen hjälpte jag att packa lite i förgår kväll också så man kan verkligen säga att vi har legat i :) Eller... Api skulle inte fått hälften gjort om jag inte hjälpt till och tjatat såfort hon börjat kolla i nått gammalt häfte eller kolla telefonen eller vad som helst men jag menar.. helt ärligt man kan inte hålla på så, det händer ingentiln då, man måste jobba på, det är så skönt sen när allt är klart :) Men nu har jag oerhört ont i både vader och hälar, eller.. hela min kropp är sjuk faktist. Man får väl tänka att det var motion så känns det bättre, haha :) Nu skall jag sova så att jag orkar upp imorron också, kommer antagligen sova huuur länge som hälst juh :S Aja ingen hemma som gnäller så det ska bli skönt :D Fast samtidigt så vill jag ju inte sova bort hela dagen.. Haha.
Imorron blir det väl att kanske åka med upp till Karis igen och hjälpa dem, men allt börjar bli ganska klart redan så kanske det bara blir att chilla också å det skulle jag inte ha någåt emot heller ;) haha, Sitta och kolla filmer eller spea nått spel. Om jag inte far dit så kanske jag hinner skriva massa hit istället, man kan ju hoppas :D Men förmodligen så blir det att sticka till Ela en stund om jag är här :P Hon har en massa av mina filmer om inte annat som jag vill ha tillbaka och så vill jag träffa henne också såklart :) Sommaren är ju för fan snart slut juh :/

Sommarbild:

Robin eller Pontus har sladat med mopon så att det har blivit som ett hjärta på vägen, så bad jag Api stå i det :)

Kram <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Aj, de ska flytta?1 De visst jag int :o

vart nånstans i Karis blir de? :))



(Fin bild ^^)

2010-08-10 @ 10:04:20
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0