Danne har kommit från Sverige :) <3

4 augusti
Api kom hit. Vi hade tänkt sticka och simma men det blev inget :/ Vi satt och spelade kort isället, var på datorn och massa annat :P Sen senare.. typ vid sju-åtta tiden for jag med mamma till Karis och handla och sen så for vi till mofa för min morbror skulle komma på besök från sverige och då bor han hos mofa så vi var där när han kom. Körde ett varv via mammas lägenhet i och för sig men sen for vi tillbaka igen :) Så såg vi på en film, "Sommar med Göran". Den var faktist bra :) Sen när vi skulle fara så sa han att han hade "en liten present" till mej... observera att han sa liten! :O Kan ni gissa vad han ställer fram på bordet! Jo ett splitternytt objektiv, hihihi! Jag älskar min morbror <3 Ett "55-250mm f/4-5.6 IS" :D Snacka om att jag blev förvånad, thihi :) Men vi var som sagt tvugna att åka hem och så var det så mörkt så ingen idé att testa objektivet heller :/ Föresten, dessutom fick jag ett UV-filter eller vad det var :P Nått filter i varje fall :)

Kommentarer
Postat av: Kingis

(Ska de int va 3 ayg och 4 aug? :D)

2010-08-11 @ 10:15:34
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0