Gick över en åker tack vare kor som inte ens var där mera -.-'

10 augusti
Vaknade någorlunda tidigt eftersom jag hade ont i magen. Åt och lite sånt sen stack jag till cafét med lite svamp som mamma hade plockat, haha, är man lat så är man (A). Haha nä men det var hon som frågade om jag ville föra. Då var det bara att köra iväg med skotern då. Fick faktist 25€ så det var lätt värt det =)) När jag kom hem igen så körde jag iväg mot båsahållet för jag fick lust att fota. Såg kor påväg bort som jag tänkte stanna och fota påväg hem. For iväg i varje fall, fotade inte så jättemycke men en del blev det allt. Lite före där korna var stannade jag på ett svampställe fär att fota men jag råkade ha en plastpåse med jag plockade en del också, hehe. Gick omkring rätt länge och sen när jag skulle hem igen så stannade jag där var jag sett korna tidigare, man ser inte platsen från vägen så jag började trava dit över åkrarna för att komma fram och väl där så fanns det inga dumma kor mer -.- så då var det bara att gå tillbaka. Jag hittade korna på ett annat ställe sen så dom hade tydligen flyttat dem medan jag var i skogen, arg! Aja de var alldeles för mörkt nu i varje falla så blev inge mycke foton nu heller men samma som förut - en del blev det endå ;) haha. När jag kom hem igen så kom Robin över för han sover här ennu dom närmaste nätterna eftersom han jobbar i Barösund några dagar till. Vi chillade mest men sen for han hem ganska snabbt, skulle kolla på tv en stund och sen sova. Jag satt vid datorn och snackade lite på msn igen men sen sova ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0