Karjaan city with Alice Illman <3 haha =)

9 augusti
Idag blev det upp till Karis igen och hjälpa dem med inflyttningen och så. Dom for redan nio men jag var knappt vaken då, satt vid köksbordet och halvsov sammtidigt som jag tryckte i mej en smörgås haha. Men mamma skulle på jobb så jag åkte upp med henne typ vid tio-elva tiden. Vi plockade massa, idag hjälpte jag Robin lite också. När vi var någotsånär klara bestämmde Api och jag att vi inte orkade mer utan först gick jag i duschen sen for Api efter mej medan jag slängde på lite smink :P Så gick vi in till stan, först Masa, köpte varsin glass som vi åt påvägen till Canny. Shopping time tänkte jag men så blev det inte.. hittade inget börutom ett par söta pieces :) Föresten så såg jag en från min gammla klass komma cyklande :) Dessutom såg vi några rätt gulliga killar också.. haha :D
Senare på kvällen kom mamma och hämtade mej när hon slutade för dom skulle bli där och sova. Skönt att komma hem. Hade ont i benen efter de senaste dagarna och var skittrött :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0