Robin spraya om sin mopo :P

28 juli
Fick några idiotiska meddelanden från Robin angående det motbjudande som jag nämnde att hände igår, dessutom blev han tydligen sen till jobbet xD Duktit sa man :P
Lite senare for jag och simma med Api men vi var inte speciellt länge, dessutom började det regna lite, men bara i korta skurar då och då :P Rätt mysigt egntligen. Så for vi hem till dem, där var Robin och han höll på att spraya sin mopo i vitt och typ vinrött :P Dessutom klistrade han på en massa tarror över typ hela -.- det såg för fan ut som en anslagstalva eller något när han var klar xD Men när dom, asså Robin, Api, Pontus m.fl, for iväg till Raseborgsteatern for jag med Ela :) Senare till henne en stund fören jag kom hem och det var dags för mer dator ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0