Till Lojo och köpte ny väska :) <3

3 augusti
Blev tidig väckning idag, alldeles för tidig tydligen för både mamma och jag försov oss eller ja.. somnade om :P Vi skulle till Lojo, mofa skulle till en bilfirma varifrån han har köpt sin bil och fråga lite saker för det var några grejer som inte var som de skulle. Jag istället ville till citymarket :) Så vi gjorde oss klara, for upp till Karis till mofa och så iväg till lojo med hans bil. Han som mofa ville snacka med om bilen var på lunch eller något så vi var tvugna att vänta rätt länge men sen gick det fort. Han kollade under motorhuven och felet skulle fixas senare men det var en lite kul grej för han passade på att ställa in "displayen" till svenska på samma gång och när han startade bilen spelades någon hiphop låt på rätt hög volym xD Det var såå kul för han såg helt förvirrad ut men försökte att inte vida det utan bara diskret vrida ner volymen igen x) Så till Citymarket :) Gick inte där så länge men hittade en jättefin väska som jag kan använda som gympakass nu när skolan börjar för 20€. Jag hade sett den i reklambladet tidigare och tänkte köpa en cerise sådan men den fanns inte mera utan det blev en svart istället, det var inte särskillt fin i reklambladet men i verkligheten var den störtfin <3 (bild kommer förmodligen senare). Köpte en glass också som jag åt påväg till ett loppis vi skulle till men när jag skulle tiga ur bilden där utanför så slog bältet till min hand så att jag tappade glassen i famnen... inte fint om man säger så :/ Men ja.. strunt samma, blev inte så stora fläckar så jag hoppas ingen såg :) Senare på kvällen började det åska. Jag älskar åska. Det är bara såå himmla mysigt :) Men tyvärr så blev det ju ingen dator då :/ Det var extra synd ikväll för Nikke var inne, dels ville jag snacka med hoom för vi har inte pratar på en tid nu och dels så hade han peppat mig så jag tror jag skulle vågat börja snacka med killen jag gillar men den dumma åskan sabbade den chansen :( Aja, det kommer flera tillfällen :)

Kommentarer
Postat av: King Kong

Tack, haha! :D



Okejj, kul(Kanske :s)!

Hihi ^^



Jo ja vet, gulligt! :D

Uups, märkte int att han va med på alla bilderna :D:D (Säger vi)



Kram <3

2010-08-10 @ 20:25:02
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0