"just give me your credit card" :)

29 juli
Jag steg upp ovanligt tidigt... redan vid niotiden någon gång!? Haha nä men för vi skulle upp till Karis en sväng. Och eftersom att jag inte är särskillt morgonpigg så blev det att sminka sig i bilen... Nej men asså eftersom jag lika bra kan göra det i bilden brukar det bli så ibland så att vi kommer upp tidigare och inte ödar hela dagen där uppe i värmen :P
Vi for först till Säastö Pörssidom hade en hel del rea på kläder där så jag tänkte att jag skulle kolla. Jag hittade faktist några saker :) En tröja, kosta bara 3,50€ och såg okej ut, inte helt min stil men till nått kan den nog funka rätt bra, bara man kombinerar rätt liksom ;) Så en skjorta med 3/4 ärm, underbar, med textern
"Shopping addict
don´t stop me
just give me your kredit card
"

sådär lös och luftig, åtsittande längst ned, bara 3,50€ denna med så klart man slog till ;) Hittade ennu till ett par leopardmönstrade leggings som jag bara älskar, lite udda men det är väl bara bra ;) Kärlek vid första ögonkastet liksom <3 Dom var tyvärr inte nedsatta men vad skulle jag göra, jag var ju förälskad liksom :P Kostade 6.95€
(Bilder kommer senare :D)
Såg Api och Disa där också, vi var tydligen inte dom enda på shoppinghumör. Så när vi kom hem provade jag kläderna och upptäckte ett hål!? :O I armen :( Men min söta mamma lappade det till mej :) Senare for jag och Api till Vitträsk med Ela och Manda. Där stannade vi sen resten av dagen och kvällen :) Förutom då vi var ett varv till café för självklart var vi tvugna att gå dit också... som vanligt ;)
Sen när jag kom hem blev det dator igen och så skulle jag packa lite inför "imorron" när jag skulle till Sara, men det blev det inte mycket av :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0