Film hos Sara senare joina Jesse i Vitträsk :)

31 juli
När vi vaknade hos sara var det nästan kallt juh x) nä men jag hade legat utan täcke så typ hela natten x) Så när vi äntligen steg upp åt vi frukost och kollade på film ;) "High Shool Musical 3" :) Så gulli film, hihi. Men jag han inte se riktit till slut för mamma kom efter mej så for vi hem/till Båsa :/ Manda, Ela och Linda var på cafét så jag cyklade dit :) Api var inte med... vet inte ens ifall hon var hemma :P I varje fall så fick vi gratis bulle sen lite före det stängde ;)
Sen for vi till Vitträsk och lite senare joina Jesse oss också :))
Men.. en av dem (Manda, Linda eller Ela... tänker inte säga vem av dem) var underlig... :/ Hon verkar tycka om Jesse, asså att han är rolig och snäll och så, det märker man såfort han inte är där och varje gång dom textar eller nått men såfort han är i närheten ignoreran hon honom :/ Och har förstår ju inte svenska så vi försöker prata finska när han är med.. ni kan ju bara tänka er hur det låter när jag ska säga något xD Allt fel hela tiden liksom men, haha, han tycks fatta vad jag menar i varje fall :) Men ja.. så när vi försöker med finska så säger hon endå allt på svenska (och hon kan verkligen finska lika bra som svenska, det kan dom allihop). Hon vänder inte blicken mot honom en enda gång, säger inget till honom, smilar inte mot honom elller nått.. jag fattar inte :O Aja hon gör som hon gör, det är inte min sak :P Men oavsett så tyckte jag lite synd om Jesse :/
Så när vi for så tog Lina min cykel :P Haha, okejdå x) Jesse satte sig i bilen och frågade om vi ville att han skulle köra hem någon av oss, det förstod jag inte fören Api sa det till mej sen senare, men vi gick tillsammans istället :P Föresten så skulle han kanske hem till Kokkola dagen efter :( haha :P Han körde iväg och vi for till Linda och kollade på film :) Sen när jag for hem var mamma på jobb så jag fick vara ensam :) Facebook och msn såklart. Talade massa med Jesse på FB-chatten :P Han planerade egentligen att åka in till stan men fastnade tydligen vid datorn och babbla med mej x) Haha, just det ja, billigare blev det ju, sprit och bensin kostar ju faktist pengar :P Sen och sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0