Tiden rusar :/

1 augusti
Första augusti! :O Redan!!! Tiden rusar fram alldeles för fort :(
Lite efter att jag vaknat ringde Api och frågade om jag kunde komma med och plocka blåbär så det var bar att sticka till skogen då :) haha, det gick fort att plocka en burk så sen hjälpte jag henne att fylla burken för jag var klar mycke snabbare än henne, haha. Frågade mamma om hon kunde baka blåbärspaj så det skulle hon, hihihi <3 Sen for vi till stranden med skotern. Simmade en stund, Ela och Manda skulle komma senare men var tvugna att fixa något där hemma först. Sen när dom kom så for vi till café och åt glass ;) Så simma igen :) Där var några söta killar om jag spanade lite på men sen var det att åka hem, haha :P Api for och jag passade på att mummsa i mej spenatplättar tillsammans med cola... ingen sensation men är man hungrig funkar det bra ;P Sen blev det dator såklart, fixade te och drack det tillsammans med några kex då. Tala lite med Jesse men han for tidigt för han skulle sticka hem (till Kokkola) vid niotiden. Och så var det en annan inne som jag skulle ha velat snacka med men jag vågar inte :/ Haha, får samla mod till mej här någon dag :) Men jag var fortfarande godissugen så jag smaska i mej lite av blåbärspajen som min snälla mamma hade bakat också ;) Såååå god! <3 Föresten så var himmlen underbart fin när jag var ut och borstade tänderna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0