Balen var helt fantastisk<3<3<3 ;D

På onsdagen var det bal, den började klockan fem så vi var lediga tidigare under dagen, jag slöade mest men så blev det såklart dags att fixa sej för party, party... xD Duscha, sminka, lacka naglar (med en underbart knallrosa färg som tyvärr aldrig ville torka :O) klä sej och sånt. Självklart får man inte glömma att fixa håret. Provade med många olika frisyrer men blev aldrig nöjd, det blev inte alls som jag ville så det fick bli uppsatt så som jag alltd brukar ha... men jag hade hållit på så mycke med det så det var nästan ännu sämre än det brukr xP Fast jag tror nog det blev rätt så okej till slut endå :P
BTW så kom min kusin hit som också skulle på balen, han sov över här eftersom han bor så långt borta och inga bussar går dit sådär sent. Så när han kom satt vi lite vid datorn, jag babbla mest på msn så som alltid xD

Ungefär kvart före fem kom Linda och Sara hit efter oss och sen bar det av till "the Prom" men ett litet problem uppstod på vägen... Vi blev nämligen stoppad av poliser i en hastighetskontroll som dom hade eftersom Linda kört för fort xD De tog en stund för det var fullt av bilar där - alla hade visst kört förfort, haha xD
Men ja tror vi kom fram nästan i tid, för vi skulle gå till salen tio över så till det han vi bra ;P
Så balen då:
De två första obligatoriska danserna (vals) hade vår lärare lottat ut förän vi kom. Jag fick helt okej par faktist :P
Sen var det att vi fick dansa med vem vi ville så då dansa jag och Sara sådär på skämt :D
Föresten så då när vi gick in i salen höll jag på att snubbla på "röda matan" för mina klackar tänkte fastna xD det skulle varit nolot så satan ;P
Vi fick pizza att äta, fast alltså pizza gjort i skolan, det var aldeles för mycke ananas, jag hatar visserligen ananas över huvud taget (inte den i på stranden i Thailand ;P) men det var liksom ett helt tjockt lager över hela :S så var hela alltihop dessutom otroligt vattnigt, blä... Efter att vi ätit blev det att gå runt lite i aulan, kul, kul :) Sen blev det sällskapsdanser i salen för oss nior (det hade 7:na och 8:na redan gjort medan vi ätit och minglat ;P Jag gillar de där danserna (men råkade inte dansa så mycket med såna jag ville, hade visst ställt mej på ett dåligt ställ (vilket man ju visserligen inte kan veta i förväg :P) xD)
Dansade utan skor här och det är jag glad för för jag skulle aldrig klarat piruetterna eller snurrarna eller vad man nu ska kalla dem med de där klackarna :P

Så äntligen startade diskot :D vi stod där och dansade med alla möjliga typer, som typ Nette, Sabi, Madde, Ela och massa andra med ;P Jag såg troligtvis väldigt idiotisk ut men skit samma det var kul åtminstone :D
Där spelades massa bra fiilis-låtar som t.ex.
KE$HA - Tik Tok
Pitbull - Hotel Room Service
Lady Gaga - Bad Romance
IYAZ - Replay
(om jag minns rätt :P)
Och så en låt som inte gjorde saken värre var att Jay Sean feat. Lil' Wayne (jag tror det är dom :P) - Down<333

Så blev det lite lugna låtar och efter det utsågs balens kung och drottning (alltså i princip vilken nia som har dansat mest och snyggast under kvällen). Och det belv Patte och Erco, så då dansa dom sen tryckare till näta låt (så som kungen å drottningen alltid gör :P). Efter det var det bara några discolåtar och så blev det Polognese (heter nått sånt xD) som också den är en sällskapsdans i vilken hela skolan var med i :P (fast bara dom som ville och hade någån att dansa med, vilket jag förvånansvärt nog hade :D). Det var skitkul, alla for bara efter varandra, jag hade  ju aldrig övat denna dans eftersom jag var borta då men det gick rätt så bra endå, trots mina höga klackar dessutom fast det känndes nog nästan som att jag skulle falla vid några tillfällen xD
Så ganska direkt efter det var alltihop tyvärr slut :( det är deprimerande för det var trots allt sista året för oss :'(
Så när vi stod där i aulan med Nette och Sabi fota Sara några foton :P Det var lite fail för vi båda hade ju haft med kamerorna men ingen hade fotat någåt :O :( Den största anländningen till det var nog att när vi kom försent så var vi tvungna att gå direkt till klassrummet och lämna allt där, väskor och det så det var ju inlåst :O visserligen skulle det bara varit att fråga någån lärare men det blev helt enkelt inte av :/


Här är åtminstone en. Jag, Sabi med lila rock, Cattis där i bakgrunden och så halva Nette till höger xD

Så åkte vi hem med Saras morsa och det blev mera fotas i bilen ;P

Är vi inte söta ^^ Sara ser ut att vara missnöjd med någåt bara ;P Och Robin (alltså min kusin) ville vist inte kolla i kameran :P Jag ser lika underlig ut som vanligt så det ska vi nte börja gå in på någåt mera nu xD

 
Kolla vi är BÄST :D Fast, hmm.... jag får en känsla av att Robin smider hemliga planer där borta ^o)
haha nånej, nånej, mina små vänner är så fina <3<3<3   :)

Men nu är jag sjuukt sömning och måste verkligen sova :O Natti-natti gullungar<3 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0