Blå, mörkröd, svart och knallrosa!

Sitter och lackar naglarna nu :P har bara fått ena klar ennu, haha, värsta slöot :P
Egentligen skulle jag ha lust att ta en dusch just nu men... jag tror jag väntar till imorron, tänkte setta mej och se på tv medan jag går egenom lite gammla tidningar, typ klipper ut det jag vill spara eller så skriver jag nått men det blir antagligen att jag bara stirrar på rutan som vanligt och inte får någånting gjort xD fast... jag kan ju allti försöka för det ;)


De här färgerna är mina favoriter :) såå jag liksom (svart funkar också bra^^), får bli det mörkröda den här gången orkar inte fixa någåt mönster eller nått *-* haha :P

(Jag beklagar ifall inte bilderna från de senaste dagarna syns, hoppas de syns för de flästa i varje fall för har ingen aning om vad man kan göra om inte :S)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0