C.R.A.Z.Y.

Det blev filmen CRAZY jag valde att se på :P men är rätt bra men konstig. Haha visserligen så tror jag att jag köpte den för 50 cent eller 1€ i typ Citymarket förra sommaren, det var väl nått som ingen ville ha så dom sänkte priset rejält ;P Så då var jag ju självklart där och passade på att köpa men mycket prisvärd film vad jag tycker, hehe :P



Det är en fransk film (gjord 2005) som utspelar sig på 1960 - 1980 talet eller nått... Den handlar om en kille vid namnet Zac, hans liv från typ femåring upp till 20-åring. Han är annorlunda och det visar sej att han är bög vilket farsan inte kan acceptera :( så har han fyra bröder dessutom men den ena dör eftersom han tar överdos...


Zac - Nästyngst av brorsorna. Jag tycker skitsynd om honom för alla är elaka och han får skulden för typ allt, tycker faktist att han är rätt söt också :P
Raymond - Det är han som tar livet av sig, värsta tuffingen, haha, kriminell är han också, har bland annat suttit inne för misshandel.
Antoine (tror han heter så :S) - Sportnörd, skrattar fullt, haha, det har nog inte med saken att göra men... onöding information är information det med ;P
Cristian - Plugghäst typ, läser på allt, överallt, alltid xD typ ketchuptuben, syltburken, nån bok som råkar finnas i närheten :O Weird!
Yvan - Man hinner inte lära känna honom så bra men han verkar vara en rätt jobbig lillebrorsa o_x

Och så några ord om pappan - En stor fet idiot, han bryr sej inte om ifall Zac mår bra och är lycklig utan bara ifall han kan vara stolt över honom... Önskar att han var bra på nån sport eller höll på med musik typ, han blir faktist stolt och glad några gånger... som tillexempel när Zac hamnar i slagsmål :O asså fan vilken cp!

Han har ett svårt liv men det ordnar sej tillslut, precis som i de flesta filmer :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0