Hemma igen :D

Länge sen sist :P Jag kom hem på sönda kväll och har tyvärr inte hunnit skriva någåt ännu, förlåt. Det var i vilket fall helt underbart i Thailand och jag bara MÅSTE åka dit igen om några år, är liksom förälskad xD Men jag berättar mera sen just nu sitter jag hos Sara, vi har kollat tv, tagit massa foton och haft roligt :D
Men jag har nog lite panik för jag kom just på att vi har prov på måndagen och jag har glömmt böckerna i skolan, fuck liksom :O Men jag tror att jag har kopior av ordlistorna som jag hade med till Thailand¨och så får jag väl ta mej till skolan en timme tidigare på måndagen så att ja hinner läsa lite på gramatiken. Hyj satan jag kommer få skit :O :( Nu måst ja fara för vi ska se på en film :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0