Nässpray<3

När man har snuva är nässpray räddningen :) Utan det skulle flunsa helt seriöst nästan vara outhärdligt :P haha där överdrev jag lite men skit samma :P Uach avd det känns äckligt första gångerna man ska spruta in det i näsan, svider och massa men man vänjer sej :P
så här kommer lite reklam... haha :P


Haha :D

Nu ska jag gå och sova men måste bara visa hur ledsen Sar blev när jag skulle sticka, thihi <3

eller... kanske det var för att hon avr tvungen att bära en av mina väskor (den svartvita i hennes högra hand :P) men nejdå inte tror man väl det, det var nog för att jag skulle iväg, punkt slut ;P haha

Sov gott och drömm sött<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ser int bilderna nu heller =(

Int från de två förra inläggen heller =S



Puss <3 ;)

2010-02-26 @ 11:34:21
Postat av: Sara ^^

Sry, glömde att skriva vem det var av :)

2010-02-26 @ 11:34:48
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0