Sara köpte klänning till balen :D

Usch, skäms på mej, nu är jag tvungen att skjuta upp berättandet om Thailand igen, jag är jätteledsen förlåt och uppdaterat har jag inte gjort på länge heller, har helt enkelt inte haft tid. Massa att göra hela tiden :O
På lördagen var jag sjuk så jag låg typ i sängen hela dagen och sen senare blev det bara inte av att starta datorn, på söndagen slöa jag på morgonen, såg på tv och sånt, sen läste jag på tyskaprovet som jag ahde igår, rätt feil för jag hade glömmt böckerna i skolan men som tur var hade jag kopior av ordlistorna hemma som jag hade haft med till Thailand och sen på kvällen var jag tvungen att åka till mofa och duscha där eftersom vattnet hade frusit här hemma (som tur är funkar det nu igen men duschandet var akut med tanke på att jag skulle till skolan... på måndagen då alltså :P) tror nog att jag startade datorn sen på kvällen men hann bara med lite msn sen sova :P och så igår morse var jag for jag till kolan tidigare för att hinna läsa lite på tyskaprovet, ja tror faktist de gick helt ok och sen efter skolan så var jag och sökte skor till skolans vändagsbal imorron, det tog sin lilla tid och visst köpte jag skor men med alldeles för höga klackar så jag kommer väl att falla där mittiallt, nolo, nolo, nolo xD jag menar jag är väldigt otränad när det gäller att gå med klackar över huvud taget xD Och så sträckt annars i butiker också. På kvällen tv och lite msn :P tala med en från klassen massa, de va humor :D Medan ja skrev på en religionsläxa, så de drog ut på tiden, det var massa att skriva för det var ett helt arbete som dom andra hållit på med medan jag var borta så jag hade inte ens börjat, men de gick nog bra :P

Och så idag då sluta vi två för vår religionslärare var borta så vi behövde inte lämna in uppgiften :O kändes som att jag suttit uppe i onödan :P Men då stanna jag och Sara i skolan för att fixa layauten och det, altså klippa och klistra så att det skulle bli som vi ville ha dem :P sen efter skolan vr jag med Sara till ekenäs för att söka en balklänning till henne, hon köpte en jättesöt, blåvitrandig<3 :D Så kötte jag en skjorta också för jag tyckt de kunde vara kul att ha en, dessutom var den billig och jag gillade färgerna :D (bilder kommer troligtvis senare :P)
Sen så va ja ti Sara å vi satt och surfa å så på tv typ, åt mummsi mat om Sara int verka tycka någå vidare om och sen paj senare, mumms fillibabba xD
Och nu här hemma sitter jag juh vi datorn, MSN!<3 always! :D :P tala me typ fem typer samtidigt helt massor xD så de va lite svårt att hinna med. Och nu är jag så jävla sömni så ja skriver bara fel hela tiden å halvsover xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0