Mest bilder ;P

Sorry igen, jag ska nog snart berätta om allt men har varit så mycke nu med... På tisdagen var jag juh som sagt till Ekenäs med Sara och efteråt till henne så här kommer några bilder därifrån ;)

Provade tröjja i Säppälä, skitfin <333 men köpte den inte.


Sara och jag i provrummet :) Sara tyckte om den där klänningen också men valde en annan till balen endå :P


Utanför :) Hon var glad och nöjd efter att äntligen ha hittat kläning :D


Och så jag (A) Vilken mysko min, I know! x')


Fägen på den där toppen var skitcool också men det blev ändå inget köp ;P


Så for vi via Sästö där jag hittade denna gulliga skorta, tycker inte jag passar i det men gillade den endå ;D

Och så lite mera foton och totalt onödig fakta x)


Sara hade köpt ett par silverleggings några dagar tidigare som jag självklart var tvungen att prova ;) (det är hennes kjol också :P)


Dom här var supergoda <3 vi satt och mummsade i oss massa, annars hade Saras morsa fixat maletköttsoppa till oss, det var jättegott tillsammans med bröd :)


Tyvärr fick jag inget foto när Sara hade på klännningen med det var i vilket fall den här som hon hade på balen :) fiiin <3 (Jag ser väldigt rädd ut :O)

See yah! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0