Lite om de senaste dagarna :P

Haha, det blir alltid att jag skriver såhär sent xP

Skitsvårt att stiga upp på torsdag morgon :O Var juh astrött liksom ;P Men det gick nog rätt bra endå.
Haha, när man kom in på skolgården var det fullt av ABI:n som ville sälja tidning men ofta man orkar börja gräva efter pengar mitt på skolgården, å så när man kom in i skolan stod där också en massa folk som sålde den :P Köpte inte då utan senare men aja, vi slapp första lektionen (engelska) eftersom alla skulle till festsalen och kolla på penkkis-programet som ABI:na då har eftersom det är deras sista skoldag :P Det är roligt alla år :) och så slänger dom godis runt omkring i salen ;P´
Efter det hade vi gympa, först dansade vi Hip-hop, jag suger med det är rätt kul och sen blev det innebandy.
Det är aldrig många som duschar efter gympan men denna gång gjorde åtminstone jag det (även fast jag inte blötte håret).
På torsdagar har vi dessutom dubbeltimme finska vilket jag inte har något emot egentligen men jag är så otroligt urusel på det jävla språket :P Vi fick i uppgift at översätta ett stycke så jag jobbade par med Sara :) Vi fick lite hjälp viket ju var snällt men guuuuud vad jag blev irriterad där :O (Sara du vet varför och på vem) alltså att man vitto inte kan bete sej! Sen till andra timmen bytte vi klassrum för vi skulle ha frågesport på typ som en stor datorskärm :P så vi vr tvugna att gå och hämta böckerna från andra rummet <3 haha
Frågesporten gick rätt dåligt haha, men aja, efter skolan sku vi i klassen samlas för att fixa försäljningsblanketter eller vad man nu ska kalla det eftersom vi ska sälja tvättmedel och sånt :P Det var kul, inte kanske de vi gjorde men folke var kiva <3 haha sen for jag och Sara till stan så fick jag köpt nya pennor, thihi <3
Åkte hem med Saras sen och såblev det som vanligt dator lite senare. Thihi, what would I do without MSN? :O Haha, jag älskar att sitta och babbla med folk (speciellt såna som man nästan andrig annars talar med :P) om allt och inget<3 ;)

Igår höll jag på att försena mej till skolan eftersom jag helt enkelt sov för länge och sen ännu skulle hinna duscha... Så jag säger väl som så att "jag är inte alltid sen, jag kommer bara inte alltid itid" xD Men jag han faktist :P Skulle egentligen ha haft två timmar IT men vi hade klassföreståndartimme andra lektionen så :P Föresten så har dom andra i min grupp gjort klart en tidning medan jag varit borta så jag är tvungen att stanna efter någån dag sen efter soprtlovet och göra klart, troligtvis blir det på måndagen :/ hihi
Hade sen ingen matematik heller eftersom vi skulle och kolla på Gammlas dans som gymnasiets tvåor visade upp, de gör det alla år dagen efter penkkis för att då är som äldst i huset, haha :P
På modersmålstimmen läste vår lärare högläsning ur boken "Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö" (eller en förkortad version som jag tror heter " Det fruktansvärda" är det väl), vi kommer kanske att se filmen senare också, fräsht värre med tanke på en scen som kommer rätt tidigt i boken när huvudpersonen tjuvkikar på sin brorsa när han gör "det" med sin tjej -_-' weird.
Så var det dags för sista timmen före sportlovet, nämligen Samhälslära med Helena men vi fick spela Monopol :D 
Skulle först spela nått med Sara med det var konstigt så vi förstod ingenting så vi for och spelade med Ted och Simon istället... Det gick inget vidare :P för det var med kort istället för med pengar så det tog en jävla massa tid att förstå sig på det och så när vi äntligen hade börjat fatta skulle Ted sticka (eftersom han ska till Sverige och skida under lovet... Jag vill också till Sverige, visserligen inte och skida utan för att sträcka på stan med vänner eller nått sånt roligt ;P) Haha men det var kul att spela det :) även fasten vi inte han speciellt mycke, haha.
Efter skolan blev det att gå Canny :D Dom hade rea där så jag köpte en jättefin tunika för bara 3€ haha, nästan gratis juh ;)
Hemma tv och dator som vanligt :P Det blev faktist inte så mycke MSN, för det var inte så många inne :P

Det var allt jag hade att berätta, väldigt ointressant visserligen, haha, måste lära mej skriva bättre så det är intressantare och roligare att läsa ;)
Föresten trevligt sportlov alla<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0