Melodifestivalen deltävling 3 i Göteborg <3

Min datorna fick just något stärv så att den är skitlångsam just nu (eller egentligen är det bara internet men endå) :( Det är helt sjukt irriterande :P

Idag har jag bara slöat hela dagen :$ haha, lyssnat på musik och sånt, som tillexempel det här:

Lorentz & M. Sakarias - Lever Min Dröm
Magnus Weideskog - Förlåt
Yiruma - River Flows In You
Kick - Fest Hos Mig
Lady Gaga - BoysBoysBoys

Har fotat lite, bland annat kläder från Thailand som ni kanske får se senare :P Så jag sett på melodifestiavalen.
De tävlande:


Alcazar by svtmello1. Alcazar - Headlines (Till andra chans)

Johannes Bah Kuhnke by svtmello2. Johannes Bah Kuhnke - Tonight

Elin Lanto by svtmello3. Elin Lanto - Doctor Doctor

Erik Linder by svtmello4. Erik Linder - Hur Kan Jag Tro På Kärleken

Getty Domein by svtmello5. Getty Domein - Yeba

6. Timoteij - Kom (Direkt till Globen)

Darin by svtmello7. Darin - You´re Out Of My Life<3 (Direkt till Globen)

Crucified Barbara by svtmello8. Crucified Babera - Heaven Or Hell (Till andra chans)

(Bilder tagna från http://www.flickr.com/photos/melodifestivalen)

Darins låt var jätte fin och man ville bara krama någon när man hörde den <3 Vacker och helt underbar <3 :)
Han brukar inte sjunga såhär lugna låtar annars trots att han gör dem så otroligt bra ;)

Alla låtar var egentligen rätt bra, ingen jag hade nått emot liksom.
Natti, natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0