Duktiga lilla jag (A)

Helloi!
Tyvärr blir det inga bilder idag heller... blogg.se har damp nämligen -.-'
Men aja, jag har varit jätteduktig dom två senaste dagarna (A) igår städade jag mitt rum och fixade lite sånt, dessutom tog jag en massa egofoton, haha och så satt jag här och lekte i ett redigerings program ;) Men som sagt på grund av att det inte funkar att lägga in bilder kan jag inte visa någåt :O synd va ;P
Så sen idag har jag bakat chokladrutor (mumms! :D), asså de stör mej, först är man jätteduktig och bakar någåt men sen är man ju tvungen att städa undan efter sig också o_O störrigt värre... dessutom råkade det vara rent i diskmaskinen som jag först hamnade till att plocka ut... men aja, bra gick de endå :P så har jag varit ute lite, hade tänkt sticka iväg till typ ett "berg" här i närheten men för att slippa dit skulle man gå genom lite skog typ, kul tänkte jag men fan heller, det var så jävla mycke snö att på ett ställe sjönk jag hlt ärligt ända ner till höfterna och trodde knappt jag skulle slippa därifrån... :P Men det var så djupt överallt så jag tröttnade nästan direkt och vände... (A) haha, fy på mej inte får man vara så slö inte :P
Så har jag kollat på tv, suttit här å sånt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0