Grodan vs. Kaninen... xD

Vet ni?!
Imorron får jag äntligen träffa Sara :D Vi ska ha värsta tjejkvällen med film och allt sånt (singstar också om jag får bestämma ;P): Men på dagen sticker vi kanske och skrinna, det beror på, har så jävla ont i halsen och snuva med så det blir kanske inget... tänk vad mycke flunsa kan hindra en från att göra :O Ville tillexempel ut och jogga idag men det var svinkallt och ville ju inte bli mer sjuk så det blev inget med det :( (ja menar det kan behövas, med tanke på min mage och feta lår :O :P) men om vi inte skrinnar går vi antagligen åtminstone upp till träske och fotar lite ;) Oberoende ska det bli jävla nice ;D
Längtar, längtar, längtar!!! :D

Nu sitter jag och snackar med Saras kusin, han är jävlit kiva :D
Just nu babblar vi om vem av oss som är bättre.... jag som är en kanin (kommer från att jag lever i hoppet... ;P) eller han som är en groda (kommer av att han också lever i hoppet :P) och ifall jag kommer få vårtor ifall jag råkar hoppas på nån av hans vänner, paddorna, i sommar, haha :') Viklet jag inte kommer att få men han är envis som fan (precis som jag :P) och ger sej inte xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0