Usb-sticka och telefon... var fan håller ni hus? :O (haha xD)

Kom hem från Sara för några timmar sen.
Vi har haft jävlit kiva ;) Halft ihjälskrattad är man med... som alltid när man umgåtts med Sara x'D 
Film och popcorn igår kväll ^.^ Mummsit värre, men... man får äklig mun av popcorn :P haha :'D
Imorse hade vi rätt så svårt att stiga upp :P Men det lyckades tillsist och då åt vi lite smörgås, haha gotti, gotti :) Men tyvärr så sku dom fara typ klockan två till Saras mommo, så vi han inte göra speciellt mycket sen mera... allt på grund av att man ska vara så jävla morgontrött xD och dessutom inte ha förstånd nog att gå och sova haha :P men lite var vi ut och fota och så babbla massor om allt mellan himmel och jord såklart :)
Jag tänkte visa lite bilder, men det kommer att ta längre än beräknat eftersom jag glömmde min usb-sticka hos Sara.Haha, asså hur kan man lyckas, jag glömmer den nästan varje gång juh, haha ;P Dessutom glömmde jag en sak till... nämligen min telefon o.O' (tror jag xD)... Men jag får nog tillbaka dem snart hoppas jag, haha. Usch va man e glömmsk :O

Här kommer endå ett par bilder från igår :)


Sara <3 (stackarn sjunker nästan ner i snön juh :P)


Haha, och titta Sara fick mej på bild när jag är sysselsatt men att ta egofoton ;) mitt stora inträsse men vadå, alla som har hört talas om önsketänkande förstår mej när ja säger att jag juh hoppas på att nån bild sku bli någårlunda men eftersom det kan bli ganska svårt är jag ju tvungen att ta många foton juh -.-'
haha xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0