Vira gillar morötter och Tarzan gillar att sova inne i värmen x')

Och nu när jag har visat Saras djur måste jag väl visa mina också, hehe :P

Börjar med gammla gumman - min kanin. Hon heter Elvira och är typ... gammal, inte vet jag 8 år kanske :O Hon är en lite aggresiv och osocial liten varelse :P Men det är för att hon inte är så tam, när hon var yngre bodde hon i en källare med en chinchilla, asså hon var bra omskött och så nog, men hade inte umgåtts så mycke med människor liksom. Jag har haft henne typ tre år tror jag, men har tyvärr inte lyckats få henne tam... men ett framsteg är att hon inte bits mer (åtminstone inte mej :P) haha :P Men hon är skitgullig :)


Det enda jag ändrat på de här bilderna är att jag klippt ut och gjort vissa delar svartvita (as you can see :P)


morötter är gott :D

Och så har vi en katt också... Den kom till vår sommarstuga i sommrast och vägrade sticka hem igen, trots att ägaren var och hämtade den vid ett antal tillfällen så kom den alltid tillbaka efter bara några dagar. Han heter Tarzan fick vi veta av ägarna så det är namnet han fortfarande har :P
Och så när det blev vinter och kallt vill vi inte lämna honom där så vi tig hem honom och tur var väl det för...

... han gillar inte att vara ute i kylan men han måste ju ibland och så kommer han springande med full fart såfort man öppnar dörren och ropar :P

Snabbt, snabbt!


"jag vill in NU!" Haha x'D

Och som jag ser det verkar han trivas... :D



Såå gullig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0