Skrinning och dans<3

Förlåt det har varit kass uppdatering de senaste dagarna men jag har bara inte haft tid :P
Idag:
Vi skrinnade på gympan :) Älskar det, så kul :P och igår dansade vi hip-hop, gillar att dansa men är inte bra på det! Och på grund av all ansträngning på mina stackars otränade ben så har jag nu skitont i ena låret xD Sen efter skolan va Sara här en stund :P Och så har jag läst en del av en bok som vi har till läxa, Onskan. Den är faktist mycke bättre än vad jag först trodde :D Men hämsk också, jag tycker så synd om Erik... :(
För en stund sen såg jag på Flash Forward, såå bra <3
och så för tillfället sitter jag och snackar med några typer på msn<3

Föresten så har vi fått ut biologi-provet och det gick mycke bättre än vad jag trodde :) Fick 9+ och så sa jag ju att vi skulle ha kemi-prov men jag skrev fel, fysik-prov var det :P Och jag har ingen aning om hur det gick (trots att vi fick ha böckerna till hjälp medan vi skrev)

Nu ska jag sova, har såna enorma problem med att stig upp på mornarna :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0