Gurka <3

Jag tror jag sov nästan elva timmar inatt :O Haha, fan jag sover ju bort hela mitt jullov juh :P
Har inte gjort mycke idag. Suttit här, sett på tv och sånt :P Har kollat på en massa systemkameror. Är helt vimmsig nu har läst om så många. Just nu är jag intreserad av Canon EOS 1000D. Billig och verkar rätt så bra. En Sony E-420 skulle också gå, det jag läst verkar bra men den är nästan överdrivet billig, alltså det är ju positivt men man kan fråga sej om den verkligen är så bra? I och för sej har jag ingen erfarenhet av systemkameror så jag antar att jag tycker typ allt är skitbra :P Båda dom här är ju väldigt billiga kameror och massa annat skulle vara mycke bättre men jag är inte berädd att satsa så väldigt mycke pengar eftersom jag egentligen inte vet ett dugg om systemkameror. Haha, det här lät väldigt vimmsigt men jag är sömnig så vi skyller på det :P

Talade föresten med en kompis på msn idag. Han har en hundvalp. Hon är såå förfärlit gullig <3 jag är jävla avis :P Fast jag vill ha en Jack russel terrier, dom är så små, söta och otroligt pigga hundar <3

Jag älskar gurka! Det är såå mumsigt :D Jag menar, tänk dej ett rostbröd med lite margarin, ost och en massa gurka. Det är så gott <3

Men nu skall här sovas. Natti, natti <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0