Söta toppar m.m.

Idag har det inte hänt mycke. Solen ville inte komma fram imorse så det blev inte mycke fotat idag heller :/
Självklart såg jag på So you think you can dance! :D Dansen Katee Shean och Will Wingfield framförde var helt sjukt fin, Love it <3

Jag har hittat många riktit fina plagg på Forever21.com :D Här är några.
Finns även i turkos <3  Den ser så pigg och fresh ut :D
Glammit värre :)           <3
Älskar de bleka färgerna
Kul ide att ta från ordbok Så enkel men väldit fin
Gulligt rosa :D                 Söt!
                                    Lös och mysig

Det blir nog inte några som jag skrev utan helt massa! :O thihi men det är bara för att dom har så sjukt underbara kläder! <3 Mer, mer, mer:

                                    
Gulligt <3                      Älskar vingarna på ruggen <3
Min favorit <3                Äntligen lite färg xD
                                    skitsöt<3 men skulle inte passa i den :P
Perfekt till stranden        Cute!


Nu får det verkligen räcka :O Det blev inte mycke färg där, typ bara grått och vitt :P Glitter och blått också <3
Men skola imorron så jag måste just gå och sova. Är ju van med att sova skitlänge nu efter jullovet xD Men först blir det att äta nått och så kanske lite tv, men jag tror jag skippar det ;P
Föresten imorron kommer Sara kanske hit :)

Natti, Natti <3 :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0