Fixade naglar :)

Nu har jag nästan läst allt till provet har bara typ två sidor kvar :) Men jag kommer nog h problem att minnas allt jag läst eftersom jag hade väldigt svårt att koncentrera mej på läsandet. Vi får se hur det går men jag hoppas såklart på att det ska gå bra :)
Igår fick jag föresten plötsligt lust att måla något roligt mönster på mina naglar, och såhär blev resultatet :P (det är sjukt svårt att fota händer... speciellt sina egna ;P)


Och så en sak till: igår sa ja ju att jag skulle se på Måns i Guds tre flickor men han var tyvärr inte med över huvud taget :(
Nu blir det läsa klart på prov och sen sova så att jag inte är så trött imorgon för om jag är pigg finns det större möjlighet att jag kommer ihåg något xD
Hej sålänge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0