Skolarbete, foton och utan tid.

Nu har jag inte skrivit på skitlänge igen, förlåt men asså jag har verkligen inte hunnit. På lördagen var jag hos Sara nästan hela dagen, vi fotade en massa för vi var upp till träsket <3 och allt möjligt. Sen på söndan höll jag på med ett grupparbete till fysiken i skolan, vi har om vårt solsystem, alltså vintergatan, det är kul för jag tycker rymden är intresant :D Sen såg jag också en film, "Catch me if you can!". Den var ganska bra men jag såg inte hela. Leonardo <3 Så idag  har jg sträckt i butiker. Köpt saker inför Thailandresan tillexempel Vattenfast mascara, balsam och sånt. Sen hemma har jag hållit på med skolarbete som jag missar medan jag är borta och sett på tv, bland annat X-man <3 den är grymmt bra! Massa söta killar dessutom ;P

Här kommer några bilder från i lördags :)


Mysko :P Och vilket hämskt smile men finfin kamera :) Love you Canon <3 ;P


Ser helt översminkad ut xD


Mer ego fotat av Sara! <3


Sara själv <3 Bäst i världen! Kommer sakna henne massor när jag är borta :(
Sorry att den är fel väg men jag har inte tid att ändra nu, måste sova.

Gonatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0