Slut på julovet :/

Första skoldagen efter jullovet igår, jobbit att stiga upp men också kul att vara tillbaka i skolan igen :P En riktit lyckad dag faktist :D Vi hade dessutom gymnastik, rolit :) Redskapsgympa, men idag har jag haft väldigt ont i axlarna, träningsverk xD Fan va otränad jag är :O skull vilja börja sticka ut och jogga men det blir nästan aldrig av, en annan träningsform som verkar kul är yogo, det skulle jag vilja prova någon gång. 
Och sen efter skolan var Sara hit ♥ Vi fotade massa, satt vid datorn, såg So you think you can dance! <3 Och så åt vi smarrig pannkaka som mamma gjort, nami, nami :D
Och idag så är det ju fredag :D Skall kanske hitta på något med Sara i helgen, varför inte skrinna tillexempel? Det är kul :) Eller kanske bara slöa hos henne? :D


Med margarin och socker på. Låter fett och äkligt men är supergott :D


Nu ska jag sova, Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0