Sömnig!

Jag var ju till tandläkaren imorse, men det var inte så farligt :P Men jag spände mej skitmycke först... Fast usch, jag gillar ändå inte tandläkare, måste fan börja använda tandtråd ännu oftare så jag slipper gå dit nått mer. (En positiv sak åtminstone: I väntrummet satt en skitsöt kille, visserligen lite väl gammal men... söt endå :P)
Efterår var min kind helt störd av bedövningen så när jag typ skulle röra munen såg det sjukt weard ut :P

haha xD

Sen när jag kom hem var jag bara tvungen att gå ut och fota lite :) Solen lös och snön glittrade liksom <3
Här är några av bildern :D
Kissen:
 

Och så ego såklart xD

  

 
För några timmar sen kollade jag på "So you think you can dance!" Det är kul att kolla på. Mitt favoritpar är Courtney Galian och Gev Manoukian <3 Alla dansar skitbra men jag gillar deras personligheter.
Så har jag sett på "Australia´s next top model" och "America´s next top model". Haha, fan va mycke utseendefixering ida xD

På tal om utseendefixering, jag är såå trött på mitt hår, vill klippa det, få nån form i det, jag menar lite volym skulle inte skada. Ska nog åtminstone klippa det kortare snart men aja...
Till sommaren vill jag ha mörkt hår men vet inte om jag gör det, dels för att jag är rädd för att jag kommer ångra mej och dels för att om jag färgar kommer det bli jävlit svårt att komma tillbaka till blont igen och toning verkar inte fastna i mitt hår (har provat några gånger men kanske har haft för ljusa färger). Men jag antar att det är värt ett försök, jag vet inte :P

Fan snart är det skola också, tiden går så jävla fort, man hinner inte med liksom :( Ska jag vara helt ärlig så vill jag inte att skolan ska ta slut, jag menar visst, orka lektioner och sånt, men jag tycker om min klass och nu kommer vi ju att "skiljas" åt. Om jag sticker till Brusa så kommer jag typ aldrig se nån av dem ens, (men jag antar att man nog stöter på nån på stan då och då även om nått år) det är så och så ska det vara så det är bra, det känns bara lite vemodigt liksom :P Och dessutom är jag väldigt nyfiken på vad som kommer att hända i mitt liv framöver, önskar bara att tiden kunde gå lite långsammare ibland :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0