Thihi, jag är så glad :D

Jag var ock köpte kameran! :D Sen när man kom hem var det bara att vänta på att batteriet skulle ladda klart vilket tog ungefär två timmar men självklart var det typ mörkt ute när jag äntligen kunde börja fota :/ Tog ändå massa foton (mäst inne) xD Visserligen blev dom inte så bra, har liksom inte lärt mej än :P Längtar till imorron så att jag kan gå ut i ljuset och fota :D 
Konstigt nog blev det inte många egofoton alls xP
Så kom kusinerna hit, vi kollade på tv, my favourite: So you think you can dance! <3 och sånt. När dom stack blev det att kolla tv igen :P och självklart fota nu och då :)
Snart sovdags för mej men först "Gavin and Stacey" och maybe lite msn ;P

Sleep well<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0