Till Sara imorron :D

Hinner inte skriva mycke nu heller :/ Måste sova så att jag orkar upp imorgon. Ska städa, åka till Sara och fixa några läxor och sånt. Ska försöka ta mej upp så att jag är hos Sara senast tolv-ett men det lyckas troligtvis inte :P
I skolan idag så skulle vi skriva som typ en "kommentar" till första delen av boken Onskan, jag blev inte riktit klar så jag skulle ta hem det ock skriva klart men vi skev på datorn och jag soarade på Saras mp3:a men nu går det inte att hitta :P så jag får helt enkelt skriva om allt :P Här hemma har jag sett på en massa roliga saker på tv:n å för en stund sen blev det chatt med kompis på msn :) Har också fått tips av en annan på bra musik :P


Ron Pope - A Drop In The Ocean ♥


Claude Kelly - I Hate Love ♥
                   - Forgive me ♥
                   - Did It For Love ♥


Secondehand Serenade - It´s Not Over ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0