Min skräckslagna lilla vän ;)

I förrgår var både jag och Ela lite slut i kroppen efter en låång joggingrunda dagen före :P Men dagen började med att jag låg hemma och slöade i väntan på att Ela skulle sluta jobba och när hon väl gjorde det hade vi tankar på att gå och simma men det blev det inget av eftersom det var så dåligt väder tyvärr :/ Däremot for jag iväg till henne och vi kollade på en film, Stolthet och Fördomar, lite gammaldags men sjukt bra enligt mej :)
Senare bestämmde vi oss endå att sticka och simma och dessutom fick vi skuts av Elas snälla pappa! =)
Väl där var det bara att hoppa i, det var kallt i luften men såfort man kom i var det underbart skönt, hihihiii! Så när vi höll på att simma där så ser jag att det kommer en kille gående men hinner inte se hur han ser ut för han vänd typ om så jag säger till Ela att "dit gick just en jappe" sen börja jag simma bakåt för att jag kanske skulle se vart han gick men det tolka min söta lilla kompis som att jag typ såg nått hämst och börja "backa undan" haha xD Sen såg jag honom gå över berget så jag pickade på Ela och pekade för han var ganska nära så jag ville inte att han skulle höra, men han hann typ gå iväg så Ela såg inte honom så hon trodde jag såg spöken eller något sånt xD Sen så kom hennes syrra dit och satt på stranden och vi simmade omkring dör ute för att se killen, jag får syn på honom sittande bakom ett träd och röker :P asså han satt inte bakom trädet egentligen men från vårt håll blev det så :P Sen börja hon klättra uppför berge (inge svårt för de e typ som en trappa i berge eller va man ska kalla de) så jag var sådä att "ööhm... ja känner it hon där i" haha. Hon var inne på att det var nån mördare där ett varv också.. -.- haha men det visade sej att det var en kille i vår ålder som bor där i närheten och som hon känner sådä halft men hon börjar i varje fall skika "hyj vitto, hyj vitto, HYYYJJ VITTOOO!" dit när hon så han så man börja ju nog fundera lite xD
hon menade det i och för sej som "hyj vitto va du skrämmdes" men nu va de hennas syrras typ att bli rädd för hon trodd väl att Ela såg nått lik eller någå :P Haha, han joina oss sen by the way, han va jävla kiva :D Sen gick vi ner till café och sitta dit men han faida oss ganska direkt för hans morsa körd förbi så han åka hem med henne på samma gång :( Dumma han -.- Haha hoppas man får tala med honom någon annan gång för han va fett nice ;) Haha :D Sen åkt vi hem med Elas pappa, när han kom tog han värsta fast and furius - tokio drift å slada så saatan när han svängd på parkeringen, slada lite mer än 90° faktist ;) haha, så hem till Ela, var utsvulten så vi åt först men jag stack hm ganska fort för klockan var mycket :/ Sen blev det dator, satt som sagt uppe halva natten och tala med en kiva typ om massa viktiga saker :) hihi <3 :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0