Ensamt strandbesök :P

24 juni

Jag valde att åka till stranden ensam med mopo och tog kameran med... mycke bildr blev det inte men whatever :P Jag gick då ut till udden för att få vara ifred, massa random typer när man liggen ensam och solar är liksom bara inte min grejj :P Så hade mamma och Rita varit någonstans så när dom var påväg hem igen kom dom via där jag var :P Inget simmande för deras del ändå så.. haha.


Fotade lite av en myrstrid ochså ;)


Eller... det var ingen strid eftersom den ena var död :P Det var den ena som skulle bära bort den andra men den bara sprang omkring rund den andra och kom ingen vart :P


Kolla vilket bett :O Haha :)


Så såg jag en undervattensspindel med luftbubbla fast i baken så att den ska få luft :P Konstiga djur måste jag säga.


Och bilden blev mycke finare i svartvitt =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0