Ett varv till stugan

Söndag den 6 juni

Packade lite men vi kom ju hem samma kväll så det behövdes inte mycke, det var mest att jag tog med lite saker som jag lämnade där då. Mamma bliv rastlös och gnällde massa för jag höll på på datorn och var tvungen att fixa klart ett par saker. Väl framme tömde jag växorna och lade toma väskor i bilen redo att fyllas pånytt x) Så när jag höll på med det kom Robin så jag stack till dem sen när jag fixat allt här. Gjorde inge speciellt, lite dator och var med Api också - babbla och sånt x) Så kom mamma efter mej och vi stack hem igen. Dator lite och så såg jag på tv länge, bland annat "Viruskriget". Gillar det :)

Föresten ringde jag och frågade efter sommarjobb idag också, till ett café, han tog mina uppgifter och sånt och på tisdagen får jag veta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0