GLAD MIDSOMMAR! ;) <333

Här är regnigt något helt sjukt, det bara öööser ner liksom. Haha, men det gör inget, mysigt är det endå juh :D Ute ska vi sitta, trotsa myggen liksom, jag menar dom gör ju ingen större skada, lite myggbett sk amna väl stå ut med :P :) Fast alla här är inte lika glada som jag om man säger så, hör bara en massa gnäll om hur kallt det är och massa mygg å ja... det är fel på det mesta... nej så farlit är det inte, rätt så glada är vi nog alihop :D Haha.
Ett par byxor ovanpå leggingsarna kan man däremot behöva så nu ska jag ta det och så ut och äta godsaker :D
Ha en fortsatt trevlig midsommar allesammans :D <3

Kommentarer
Postat av: Mygg-älskare

Haha, jag älskar o de bitande sötisarna som du vet!

(Ibland ser det ut som om mina fräknar har flyttat sig till benen) :D



Har du förresten landningsbanan redo? .. Om int, så fixa den nu, för planet ska snart landa. Hhahhahahhaa ^^



See ya tomorrow <3

2010-06-26 @ 00:43:14
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0