Kallt vatten :S Haha :D

Tisdag den 8 juni

Vaknade, slöade och åt... så såg min morgon ut :) Så vid ett-tiden skulle jag cykla iväg till Ela men det blev lite senare för jag var tvungen att hjälpa mamma bära bort en massa kvistar och sånt förste :P Aja, väl där bestämmde vi att vi skulle sticka till Fagervik, Ela ville spela vollyboll, vilket inte jag var helt med på, dels eftersom bollen var typ utan luft så känndes inte så lockande, men så ville Ela inte heller sen... Bestämm dej nu liksom... Haha, i varje fall, så först var jag lite med hundarna och så stack vi till mej. Packade med mej handduk, bikini och sånt så kom Api med också :)
Asså guud vad det tog emot att ta cykeln när man har mopo, men jag får fan ta och bete mej, kan inte köra överallt bara för att jag inte orkar cykla... jag menar jag behöver ju faktist motion också!
Åå fy fan vad kallt vattnet var! Fast självklart skönt sammtidigt :) Sen när vi låg där och solade for vi mopoljud... gissa vem det var? jo Robin såklart men den lilla idioten kunde inte gå utan körde mopon över berget -.-' asså inte som från vägen rakt mot oss utan längst bortifrån längsmed hela berget till oss... snacka om slö! aja, haha, han hade i varje fall en kaveri med sen för dom hade varit och kruisa :P Men dom stannade inte länge fören dom for hem igen och hämta simkläder. När dom sen kom tibax var dom lite rädda för det kalla vattnet så vi satt och tjatade på dem för fullt (jag gjorde dom andra var fucking tråkiga -.-') så till sist hoppade dom nog i endå. Men jag var hungrig, frös och behövde på vessan så vi cyklade hem igen, eller vi for till Ela. Api följde inte med utan for hem till sej så det vara bara jag och Ela sen. Vi åt franskis med köttbullar, smarrit och så bestämmde vi oss för att kolla på en film. Det fick bli Twilight ;) <3 Men medan vi såg på filmen satt Ela på datorn och asså det är sjukt irriterande för hon är så inne in datorn sen att hon inte ens hör när man säger något till henne -.-' Aja, så va filmen slut och vi for hem till mej :P Gjorde inte så mycket, slöa mäst men så blev klockan mycke och hon for hem, följde henne en bit och det blev bestämmt att ifall jag inte åker upp till Karis dagen därpå (onsdag) så skulle jag ringa. Så satt jag ennu mer vid datorn den kvällen :$ thihihi, men sen och sova :) Natti<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0