Ledsen :'(

Kom hem vid tretiden från lägerskolan, har bara legat och slöat typ. Har legat ute på balkongen, tror tillochmed att jag sommnade en stund :P Men jag är inte på humör att skriva just nu... ser på bilderna som vi tog i Rosvik och en tanke som slår mej hela tiden är att jag kanske typ aldrig kommer se dem igen... Det är fruktansvärt, kommer sakna allihop helkt sjukn, självklart vissa mer än andra men endå. Det gjör i varje fall att jag typ sitter och lipar här... lovar att jag kommer gråta imorron åtminstone, speciellt om nån annan gör det :( Fy fan, vattenfast maskara är det som gäller.
Föresten - blev (typ) inbjuden till en fest imorron, tyvärr skulle jag nog känna mej allt för outsider där med alla populära typer som dokar som fan när jag bara sitter och glor :P haha jaja, det blir att sticka till Ekenäs är det väl tänkt^^ (Men helt ärligt skulle jag hellre var på den där festen... :P Men de har ju en anledning också såklart :$)
Hörs kanske senare :) <3

Kommentarer
Postat av: Caroline

går du i nian? :P

det är riktigt svårt att hålla sig från tårar sista dagen :(

2010-06-08 @ 14:33:52
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/
Postat av: Sarazzz

Haha, najs! Får se vilka jag köper (om jag köper).



Oj,kivaa! Hade nog tänkt köpa Ipoden från Gigantti, men får se var den är billigast sen :P

Hihi!

Jepp, syns på torsdag <3

Pusselilulls! ^^

2010-06-08 @ 20:57:59
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0