Sitter här i midsommarnatten ;)

Nu sitter jag här ensam, kom just hem från Robin & Co. Haha, har varit kul, dom har kusinerna där också. Matti, Bene och Simon :P Alla yngre än oss men kul endå :) Berättar mer imorron :D Sara kommer föresten också imorron eller... det blir väl idag egentliegen ;) haha ska bli skitkul :D Hör försökte förästen skrämma mej genom att skicka meddelande där det stod att hon inte kunde komma imorron för hon hade blivit sjuk... det lyckades kan man ju säga :O Enda tills jag läste det andra sms:et i vilekt det stod att det hela var ett skämt och att vi syns imorron ;) Haha :D Sara är underbar! :D <333
Nu ska jag sova... Har ALDRIG gått och lagt mej såhär tidigt en midsommarnatt än så länge så har ingen större lust att göra det nu heller -.-' Man skulle kanse ta och läsa en stund? ;) haha, vi får se :P
Men hejdå! :D <333


PS.
Sara kom ihåg:
- Filmer (Raise your voice åtminstone, thihihih! :'D)
- Bikini! Har vi tur blir vädret bra som lovat :D
- Hjälm ( så vi kan köra iväg till Vitträsk ;) eller som sagt om du inte tar din egen mopo :D)
(Hihihi skrev dessa bara för säkerhets skull ;) och för att jag tyckte det var kul xD)
Puss sötis ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0