Uppdateringen kommer inte förbättras de kommande dagarna... :/

Dålig uppdatering som fan som vanligt.. jag vet förlåt men det är svårt att hinna med här på stugan för det första... men jag har en massa text just nu att publicera (har skivit i vanligt textdokument eftersom jag inte litar på internet här) men nu är problemet bilder... dom vill inte alls så hela alltihop blir uppskjutet...
Vet inte när jag ska hinna fixa allt för imorron sticker jag upp till karis men får försöka fixa på kvällen för på torsdagen ska vi på ljusparty till Anne (Saras mamma) och dessutom föra tillbaka denna test mokkula, så hamnar vi vänta till början av nästa vecka fören vi får testa en annan och först sen kan vi välja vilken av dem vi tar och så är vi ju tvugna att vänta på att få alltihop sen igen efter det... stressigt och stärvigt... UNDERBART! ;) haha ne det är ganska jobbigt men nu MÅSTE jag sova :O Usch vad jga suger på det..
Kram<3 :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej gullis!

Ojj, vad roligt att du har sökt efter sommarjobb

på cafeèt :D Hoppas du får det!



Förstod inte riktigt vad du menade i det här inlägget.. men du kan ju skriva inlägg sen hos mig också :PP

Hhehe!



Kraam <3

2010-06-09 @ 09:57:59
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0