Sara gästbloggar! :D

Jag är värd 50000000€ för jag är bäst! ;))

Min "vän" heter Sara, hon är värd 0,000005€ för hon är sämst! ;))



Sagan börjar såhär..
att då liksom när..
jag är så jävla kär..
att jag måste lägga mina ben i sär ..
så att du med din grej, som du bär ..
kan göra mig ännu mer.. kär ..! :)



Gräset är grönt
Tomaten är röd          
Snön är vit
Moroten är orange
Askan är svart



Emilia är söt som en katt,
eftersom hon bor i en bil (hatt)
Speciellt när det är kväll (natt)
för då sitter hon bakom sin tv (ratt)


Kommentarer
Postat av: madde

hej emiliaaa:) ja diggar jätte kiva blogg du har :)

2010-06-28 @ 20:39:25
Postat av: Jenny

Hah^^ Heluuh! fiin blogg ;)

2010-06-29 @ 12:06:51
URL: http://muumindalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0