Träninspass i plural ;)

Idag har man fått en hel del gjort då, bland annat den första joggingturen sm 16-åring ;) Haha, varmt var det men skönt sen när det var avklarat x) Ungefär en timme senare bar det iväg till Vitträsk och simma med Ela, Api och Robin (cyklingen kan man räkna som dagens andra träningspass xP) Så simmade vi en stund. Det var tungt efter all annan ansträngning idag och så dessutom hade vi nån mysko lek att robin kastade kottar till mej i vattnet som jag sendan kastade upp tillbaka :P Att simma på stället med hjälp av bara benen och dessutom försöka sparka sig uppåt för att få kraft att kasta upp kotten, ja.... det är svårt att ens föreställa sig hur tungt det är så man ennu ett träningspass kan man väl räkna det som xD Så gick vi ner till café och köpte glass och dricka :) Tog päronisglass och en mumin dricka ;) haha, Api och Robin lånade också penar till varsin dricka så jag gick till kassan med tre mumindrickor och en isglass... hahaha :D
Sen tillbaka till stranden och simma lite mer, hihihiii! <3 Men så var jag tvungen att cykla hem i full fart (4:de passet ;D) eftersom vi skulle upp till Karis och äta hos Rita :D Gott var det, spagetti med laxsås, helt underbart :)
Till eftersätt blev det jordgubbar och grädde, klockrent helt enkelt :D
Hem igen, jag läste en stund sen gick jag över till granne för att kolla på det sista av Allsång på Skansen eftersom mamma satt där :) Ola Salo-olaS alO (haha samma sak både bak- och framlänges ;P). När det var slut kollade vi på Mordkommensionen tro jag det hette, en dans kriminalserie. Me love ;) Så var man ju tvungen att kolla lite på FB också och sånt, men nu är det sovdags, imorron ska vi till Lojo med Rita, mofa har nämligen beställt en ny bil som vi ska hämta mm :D
Söta drömmar! <3


Haha, detta är en så hämsk bild så jag förstår inte ens hur jag täks publicera den men nu gjorde jag det så strunt samma x) Kände för en realistisk bild just nu så jag har inte ens redigerat den :O haha, gullit nog... nooot! -.-'

PS. Grattis till guldet i diskus Sara :D <333

Föresten, tänkte fråga efter sommarjobb nere i Baresund imorron :P Lite sent ute är jag men har ju inte fått nått jag sökt tidigare och tänkte att det skadar inte att prova :D Hoppas, hoppas, hoppaaaaaas! :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack gulle <3

Vi var nog bara fyra stycken med, men över 30-sträcket iaf. Haha :D

Jo, de e ganska najs sida de där.. kommer om någon månad(/er) byta till design 2, för den är också fin :)

2010-06-30 @ 12:32:09
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0