Vi var till Lojo idag :)


(Fotot taget med mobilen vilket förklarar den dåliga kvaliteten vilket jag beklagar :P)

Idag har vi varit till Lojo som sagt. Hämtat mofas nya bil från bilfirman så nu har mamma tagit över hans gammla :P Haha, det var egentligen meningen att mamma skulle köpa en helt ny men när hon var och kollade omkring så fick mofa lust att skaffa ny han iställe så då blev de så -.-' Jaja, den här är bara 2,5 år så de ska väl duga :P Först for vi helt enekelt dit och fick vänta en evighet på att allt skulle skrivas under och fixas... Sen for pappa och mofa hem medan jag for med mamma och Rita till några loppisar :P Hittade ett skitfint armband, en topp (inge speciellt men går att använda någon gång nog :D) och så en rock jag kan använda här i stugan åtminstone :)
Sen for vi via en mataffär, köpte lite att äta på vägen eftersom vi var utsvultna, haha xD Så hemma hos mofa började dom fixa maten, sill och potäter blev det, jummie ;) Sen låg jag där och läste medan dom andra satt ute. Såå otroligt varmt och skönt <3 Så till Båsa i nya bilen, hihi xP Vi skulle och simma hade vi bestämmt så vi packade våra kassar och väntade på att Rita och dom skulle bli klara och ringa :P Jag frågade Api och Robin om dom kom med också så de gjorde dom :) Det var underbart skönt, lagon svalt inte alls särskillt kallt :) Vi dök massa och sånt, asså jag älskar att simma, i vattnet känner man sej så fri, kan röra sej hur man vill utan att behöva bekymmra sej särskillt om gravitationen, fantastisk kännsla <3
Så hit igen och äta kaka bland annat sen en stund ner till Robin och Api, lyssnade på musik bara :D
Imorron blir det endera att fara iväg till Iso Omena (köpcentrumet) troligtvis bara om det är dåligt väder eller så ringer jag till Varuboden i Barösund angående sommarjobb och åker sen dit vid tolvtiden - samtidigt som Robin ska börja jobba :) HOPPAS! :D Mina förväntlingar är inte så stora med tanke på att halva sommaren snart har gått men vem vet? Jag kanske har tur ;) Hihihii. Får se om jag har tur helt enkelt :)
Nu ska mamma på datorn och jag ska läsa en stund fören jag lägger mej :) Eragon är bara såå sjuukt bra :D
Puss <3

Kommentarer
Postat av: EnSomInteVetAttÄrterHörTillBaljväxter

Ajjeha, haha!



Kiva att de passar :)

Puss <3

2010-07-01 @ 22:47:51
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0