A wonderful day<3 x)

It have been a wonderful day ;)
Vi ha fått ut kemiproven... gick nog bra men det harman att jag srev "tvärtom" på ett ställe :P (9-) Så var matrasten lite kul idag också, thihi x) Och så spelade vi Vollyboll på gympan, weehow, me love<3
Så var det matematik som följande. Jävla kul timme men fick tyvärr inte så mycke gjort, haha.
Sen samhällslära och sist modersmål --> prov... Gick nog rätt så bra, provet var enkelt liksom men jag kunde inte komma på en av "pronomen grupperna". Det var enormt frustrerande eftersom jag ju visste att jag kunde det egentligen :P
Och eftersom det är onsdag så var det ekonomikurs igen... Den första halvtimmen var kul för då satt vi och åt mandarin, äppel och kex, hihi. Sen var det bara att sitta och höra på läraren :P Helt ok men det var bara det att den sista halvtimmen böhövde jag på toa men orka inte gå. Haha, hur slö får man bli liksom o.O'
Hemma stärva internett igen men fick det att funka nogorlunda efter en tid :)
Och så självklart blev det ju att sitta vid msn, haha. Babbla med bland annat Nette, Sara och Ted :) Det var jävlit kiva, haha.
Sen så är det ju så att jag inte kan missa andra avenyn heller men jag satt sådär halvt vid datorn sammtidigt eftersom internet råkar funka bäst i köket så jag kunde kolla in i tv rummet tillika, thihi!
Jag vet inte riktigt vad med det som jag tycker om med det men vill liksom bara se det, inte missa någonting! Haha.
Nu ska jag gå och lägga mej, det är ju en ny dag imorron också, thihi. Vi ska ti kyrkan med skolan... Trist men jag är optimist som sagt så jag hoppas det blir kul x) om inte annat så att sitta där och babbla med Sara :P
Dröm sött<3


At least inside of me ;) Löv yah! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0