Fredag igen?!

Nu är det fredag igen... det var ju just måndag liksom, jag fattar inte att tiden kan gå så fort :( om bara ungefär ett par månader blir det sommarlov. Kul att vara ledig såklart men jag vill inte sluta högstadiet och jag kommer sakna klassen som fan :(

En annan grej som inte är som jag vill idag är vädret, asså jag bara hatar den här slasken :O Mina skor gillar det inte heller... får dyngsura sockaor bara av att stiga nära en vattenpöl känns det som -.-' Haha, detta fick jag erfara när jag gick med Sara på stan idag. Gick i butiker och var till bibloteket och sånt :P

Skolan var helt ok, hände inget speciellt liksom. Sara var på ett sånt där test eller undersökning kan man väl kalla det igen, sista gången nu :P så hon missade IT:n. Fredag betyder också dubbeltimme modersmål för min del. Vi gick egenom genren, dagböcker och skulle välja en bok att läsa. Fans inge rolit så jag tog en i serien "en prinsessas dagbok".
annars brukar vi vara indelade i två grupper på modersmålslektionerna eftersom några har lite svårt i det. Men den andra lektionen var vi alla i samma, det var nice för vi skulle läsa men det blev en hel massa babblas
(+ --><-- haha, Sara du vet vad jag menar ;P) Förutom då att några ännu var och gjorde det praktiska i undersökningen (bara teoretiskt tidigare) och så var några dessutom sjuka men annar så :P
Samhällslära sista timmen, det var soft :) haha :P Så blev det stan :P Såg söta killar jo, så som man brukar på stan ;P (finns nog ett fåtal gulliga i vår skola också ;) haha) Hemma blev det att läsa lite och så försökte jag välja kläder till morgondagen... lättare sagt än gjort det :P den toppen jag vill ha är utan axelband och envisas med att åka ned hela tiden men jag tror endå det får bli den, blir helt enkelt tvungen att gå och dra upp den hela tiden :P
Och så dator såklart :P MSN, läst lite bloggar och sånt

Men nu är det vekligen sovdags så natti, natti, vi hörs imorron tror jag :D Ska föresten bli hos sara övernatt imorron är det tänkt :D


Den här hade jag tänkt mej men med andra byxor eller kanske leggings för dom brukar ha väldigt varmt inne och alla skrattattker jag förmodar att jag kommer få under kvällern gör det ju inte svalae precis, haha x')

Drömm sött<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0